Lekce pro zdraví

Krční páteřeHrudní páteřeBederní páteřeRamenaKyčlíRozhýbání pánvePloskaKolenoKarpaly

Sestavy podle času

20 minut40 minut60 minut

Posílení

PažíDolních končetinStředu těla

Pomůcky

OverballCvičebni pásUvolňování přes tenisáky • Žádné pomůcky

Podle polohy

V ležeVe stojeV sedu

Jiné

Cvičení pro těhotné • S videem • Bez videa

Tenisroll - Uvolnění hýžďových svalů

Když si kupuji kalhoty, tak asi jako každý se koukám, jak mi sluší přes zadek, jestli ho v kalhotách mám malýJ Na hýždích v dnešní době mnoho sedíme. I přesto, že nám někdy hýždě přijdou větší než by mohli být nebo bychom si přáli, míváme je stažené a způsobuje nám to problémy s kyčlemi a křížokyčelními klouby.

Předtím než si uděláte tenisroll na hýždě si sedněte a prociťte hýždě, poté si uvolněte hýždě přes tenisové míčky. Budete poté překvapeni, jak se pocitově Vaše hýždě rozprostřou po zemi a budete mít pocitově zadek větší. Nebojte se – Vaše pozadí bude větší pouze pocitově a ihned poté se určitě vejdete do svých oblíbených kalhot:-)

Krásný den přeje,
Podpis

Tenisroll

1. část - Masáž plosek pro jejich uvolnění a uvědomění

2. část - Uvolnění hýžďových svalů

3. část - Uvolnění svalů pánve a zad