Lekce pro zdraví

Krční páteřeHrudní páteřeBederní páteřeRamenaKyčlíRozhýbání pánvePloskaKolenoKarpaly

Sestavy podle času

20 minut40 minut60 minut

Posílení

PažíDolních končetinStředu těla

Pomůcky

OverballCvičebni pásUvolňování přes tenisáky • Žádné pomůcky

Podle polohy

V ležeVe stojeV sedu

Jiné

Cvičení pro těhotné • S videem • Bez videa

Tenisroll - Masáž plosek pro jejich uvolnění a uvědomění

Hodně z nás si stěžuje na problémy s ploskami. Uzavíráme je do úzkých ponožek, bot a naše chodidla ztrácejí svoji pružnost, volnost, možnost pohybu. Měníme zatížení chodidel botami na podpatkách.

Již správné nastavení chodidla ovlivňuje nastavení kotníků, kolen a kyčelních kloubů. Prvním krokem k obnově „vztahu“ s našimi chodidly je uvědomění si, že je máme a jejich procítění, probuzení svalů a věnování jim pozornosti.

Občas na lekcích věnujeme cílenou chvilku chodidlům. Spousta lidí má hallux valgus – vbočený palec. Zkoušíme hýbat samotným palce do strany a málokdo dokáže tyto malinké, ale velmi důležité svaly ovládat. Samozřejmě to chce velikou trpělivost a je to veliká legrace, když sedíme v kruhu, velice soustředěně koukáme na palec u nohy a chceme, aby se pohnul – a pokud se budete takto snažit dlouho – do té strany se opravdu pohne :-)

Připravte si tenisáky a vrhněte se na masáž, procítění a první probuzení chodidel :-)

Krásný den přeje,
Podpis

Tenisroll

1. část - Masáž plosek pro jejich uvolnění a uvědomění

2. část - Uvolnění hýžďových svalů

3. část - Uvolnění svalů pánve a zad

Další články z této kategorie: Tenisroll - Uvolnění hýžďových svalů »